visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Evaluación e intervención educativa en el aula con alumnado disruptivo dentro del marco de una escuela inclusiva |
Títol variant: | Evaluation and educative intervention in the classroom with disruptive students in the framework of an inclusive school |
Data: | 2018 |
Descripció: | 21 pàg. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: | Revista de educación, Vol. 42 Núm. 2 (2018) , p. 127-148, ISSN 1988-592X |
21 p, 1.3 MB |