Centres en Dansa per la Inclusió : Guia de recursos per a l'acompanyament
Essomba Gelabert, Miquel Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Folgueiras Bertomeu, Pilar (Universitat de Barcelona)
Tarrés Vallespí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Argelagués Besson, Meritxell (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Torres, Maria Concepció (Universitat Rovira i Virgili)

Publicació: Barcelona : Departament d'Educació. Generalitat de Catalunya, 2024
Descripció: 122 pàg.
Resum: El programa i la guia neixen en el marc de la Taula de Participació per un Sistema Educatiu Inclusiu (TaPSEI). La TaPSEI és un òrgan de participació que permet intensificar la col·laboració entre administracions i teixit social per a la millora de la inclusió educativa i social. Durant el primer cicle de debats de la TaPSEI (desembre de 2022 - febrer de 2023) va quedar palesa la necessitat d'ampliar el procés de transformació inclusiva al principal protagonista del sistema educatiu, l'alumnat, i introduir dinàmiques d'acció que afavoreixin el pas de la reflexió a la transformació. La guia s'adreça, per tant, als centres de primària i secundària que volen fer de la inclusió un tema prioritari i té com a finalitat: Transformar els centres escolars en entorns inclusius i inclusors des d'una perspectiva àmplia.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució i la comunicació pública de l'obra, sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Llibre ; Versió publicada
Matèria: Educació primària ; Educació secundària



62 p, 1.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Llibres

 Registre creat el 2024-02-20, darrera modificació el 2024-05-06



   Favorit i Compartir