Aprenentatge basat en la investigació en educació superior : un model d'aprenentatge seqüencial en les assignatures de grau de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB
Jariot, Mercè, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona)
Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona)
Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Martínez Melo, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona)
Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Tello Sánchez, Jose (Universitat Autònoma de Barcelona)
Castell Escuer, Tona (Universitat Autònoma de Barcelona)
López-Crespo, Saida (Universitat Autònoma de Barcelona)
Nieva, Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Martínez Mínguez, Maria Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona)
Ortega, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2024
Descripció: 52 p. : taules
Resum: Aquest document es divideix en dues parts, en la primera es presenta un model seqüenciat d'aprenentatge basat en la investigació des de primer curs fins a quart, per tal que l'alumnat vagi desenvolupant competències de recerca de manera vivencial durant la seva formació. En la segona s'adjunta un catàleg d'activitats que s'han dissenyat i aplicat durant el curs acadèmic 22-23 en diferents matèries dels graus d'Educació de la UAB. Es tracta d'activitats d'integració de la recerca a la docència, dissenyades per l'equip docent del projecte, que poden ser adaptades i aplicades a altres assignatures i/o transferides a altres contextos.
Nota: Altres ajuts: Aquest treball s'ha desenvolupat en el marc del projecte d'innovació i millora de la qualitat docent "Aprenentatge Basat en la Investigació (ABI). Un model d'aprenentatge seqüencial en les assignatures de grau de la Facultat de Ciències de l'Educació", finançat per l'ICE de la UAB (Convocatòria 2022).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Objecte d'aprenentatge
Matèria: Ensenyament ; Innovacions ; Investigació en acció en l'educació ; Investigació ; Metodologia ; Aprenentatge basat en la investigació ; Innovació educativa ; Desenvolupament de competències ; Metodologies d'ensenyament i aprenentatge



53 p, 616.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2024-02-23, darrera modificació el 2024-03-13



   Favorit i Compartir