Google Scholar: citas
Els inicis del programa d'innovació STEAMcat i la contribució del Jordi Domènech al seu disseny
Albalat Martínez, Anna
Mateo Puig, Eva (Departament d'Educació)

Título variante: The begginings of the STEAMcat innovation programme and Jordi Domènech s contribution to its design
Título variante: Los inicios del programa de innovación STEAMcat y la contribución de Jordi Domènech a su diseño
Fecha: 2024
Resumen: L'article fa una breu presentació dels inicis de la implementació del programa STEAMcat (que va començar el curs 2017-18), centrant-se en les aportacions fonamentals del Jordi Domènech. Recordem el seu paper en la definició del mapa STEAMcat i de les STEAMtools, en la configuració de la figura de l'ambaixador/a STEAMcat, en el disseny dels acompanyaments als centres del programa amb el Quadern del Nucli Impulsor, en la primera aproximació a l'avaluació d'impacte del programa i en la promoció de la documentació de la pròpia pràctica per part del professorat, entre d'altres.
Resumen: The article gives a brief presentation of the beginnings of the implementation of the STEAMcat program (which began in the 2017-18 academic year), focusing on the fundamental contributions of Jordi Domènech. We look back of his role in the definition of the STEAMcat map and the STEAMtools, in the configuration of the figure of the STEAMcat ambassador, in the design of the guidance to the centers of the program with the Quadern del Nucli Impulsor, in the first approach to the evaluation of impact of the program, in the promotion of the documentation of the own practice.
Resumen: El artículo presenta brevemente los inicios de la implementació del programa STEAMcat (que comenzó durante el curso 2017-18), centrándose en las aportaciones fundamentales de Jordi Domènech. Se recuerda su papel en la definición del mapa STEAMcat i en el desarrollo de las STEAMtools, así como en la configuración de la figura del embajador STEAMcat, en el diseño de los asesoramientos a los centros del programa de innovación con el Quadern del Nucli Impulsor, en la primera aproximación a la evaluación de impacto del programa, en el fomento y promoción de la documentación de la propia práctica docente.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Mapa steamcat ; Formació ; Assessorament ; Formación ; Asesoramiento ; Steamcat map ; Coaching ; Guidance
Publicado en: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 56-59 (Articles) , ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n47-mateo-albalat
DOI: 10.5565/rev/ciencies.501


4 p, 149.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Ciències
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2024-02-26, última modificación el 2024-05-04



   Favorit i Compartir