Google Scholar: citas
Controvèrsies, contextos i interdisciplinarietat en la formació inicial de docents
Cantero Riveros, Beatriz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)

Título variante: Controversies, contexts ans interdisciplinarity in initial teacher training
Título variante: Controversias, contextos e interdisciplinariedad en la formación inicial de docentes
Fecha: 2024
Resumen: El Jordi ha deixat una gran empremta en la Facultat d'Educació de la UAB, i més concretament en el Grau d'Educació Primària i en el Màster de Professorat de Secundària. A través del relat de dues companyes de feina en aquests dos programes de formació inicial de docents, ens endinsem en algunes dels trets de com entenia el Jordi la formació de futurs docents, i com ens feia pensar en el paper de les controvèrsies, els contextos i la interdisciplinarietat.
Resumen: Jordi has left a great footprint in the UAB Faculty of Education, and more specifically on the Primary Education Degree and the Secondary Education Master Degree. Through the story of two colleagues in these two pre-service teacher training programs, we delve into some features of how Jordi understood the training of future teachers, and how he made us think about the role of controversies, contexts, and interdisciplinarity.
Resumen: Jordi ha dejado una gran huella en la Facultad de Educación de la UAB, y más concretamente en el Grado de Educación Primaria y en el Máster de Profesorado de Secundaria. A través del relato de dos compañeras de trabajo en estos dos programas de formación inicial de docentes, nos adentramos en algunos de los rasgos de cómo entendía Jordi la formación de futuros docentes, y cómo nos hacía pensar en el papel de las controversias, los contextos y la interdisciplinariedad.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Controversies ; Contextos ; Interdisciplinarietat ; Controversias ; Interdisciplinariedad ; Contexts ; Interdisciplinarity
Publicado en: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 45-49 (Articles) , ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n74-cantero-gonzalez
DOI: 10.5565/rev/ciencies.513


5 p, 110.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Ciències
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2024-02-26, última modificación el 2024-05-10



   Favorit i Compartir