Sophie Hatter's unconventional Bildungsroman in Diana Wynne Jones's "Howl's Moving Castle"
Domínguez Jimenez, Alba
Martín Alegre, Sara, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística

Fecha: 2024
Descripción: 26 pag.
Resumen: Children's literature is the forgotten genre nobody talks about, and having an old character as its protagonist breaks the traditionality of the genre and especially the traditionality of the subgenre of the Bildungsroman. Howl's Moving Castle follows Sophie Hatter's self-discovery journey after being cursed and transformed into a 90-year-old woman. By creating a two-part study, this paper aims to determine whether Sophie follows the stablished canons associated to the Bildungsroman or if she goes against them.
Resumen: La literatura infantil es un gènere oblidat del qual ningú en parla, i tenir una persona gran com a protagonista trenca amb la tradicionalitat del gènere i especialment del sub-gènere del Bildungsroman. Howl's Moving Castle segueix el viatge a l'autodescobriment de la Sophie Hatter després de patir una maledicció i ser transformada en una dona de 90 anys. Després de crear un estudi dividit en dos parts, aquest treball pretén determinar si la Sophie segueix els cànons establerts del Bildungsroman o si va en contra d'ells.
Resumen: La literatura infantil es un genero olvidado del que nadie habla, y tenir una persona mayor como protagonista rompe con la tradicionalidad del genero y especialmente del subgénero del Bildungsroman. Howl's Moving Castle sigue el viaje al autodescubrimiento de Sophie Hatter después de sofrir una maldición y ser transformada en una mujer de 90 años. Después de crear un estudio dividido en dos partes, este Trabajo pretende determinar si Sophie sigue los cánones establecidos del Bildungsroman o si va en contra de ellos.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Anglès
Titulación: Estudis anglesos [2504212]
Plan de estudios: Grau en Estudis Anglesos [1482]
Documento: Treball final de grau
Materia: Diana Wynne Jones ; Howl's Moving Castle ; Sophie Hatter ; Ageism ; Bildungsroman ; Identity ; Edatisme ; Identitat ; Edadismo ; Identidad



27 p, 482.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Filosofía y Letras. TFG

 Registro creado el 2024-03-07, última modificación el 2024-05-18



   Favorit i Compartir