Room escape en las aulas : actividades de juegos de escape para facilitar la motivación y el aprendizaje de las ciencias de la computación
Borrego Iglesias, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Fernández Córdoba, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Robles, Sergi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Blanes Garcia, Ian (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)

Data: 2016
Resum: Los juegos Room Escape son actividades lúdicas en las que los participantes entran en una sala con el objetivo de salir de ella sorteando pruebas de ingenio. En esta comunicación explicamos la experiencia piloto de un Room Escape desarrollado en la escuela de ingeniería de la Universidad Autónoma de Barcelona para aumentar la motivación y mejorar el aprendizaje de dos asignaturas de segundo de grado en ingeniería informática: Redes e Información y Seguridad.
Resum: The real-life room-escape games are ludic activities in which participants enter into a room in order to get out of it only after solving some riddles. In this paper, we explain a room escape pilot experience developed in the Engineering School at the Universitat Autònoma de Barcelona. The goal of this activity is to increase student's motivation and to improve their learning on two courses of the second year in Computer Engineering: Computer Networks and Information and Security.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Room escape ; Enigmas ; Gamificación ; Informática ; Riddles ; Gamification ; Computer science
Publicat a: Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 3 (2016) , ISSN 2385-6203

Adreça original: https://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/851


7 p, 381.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2024-04-02, darrera modificació el 2024-05-06



   Favorit i Compartir