La transició de l'espai acadèmic al professional en l'àmbit del disseny : construcció d'un dispositiu de diagnosi per a determinar el grau d'ajustament de les competències acadèmiques i les professionals dels egressats del Grau disseny
Massaguer, Lluc (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona)

Date: 2016
Abstract: Estudi de cas a EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona que es formalitza en la construcció d'un sistema de diagnosi que identifiqui el nivell d'ajustament entre les competències acadèmiques impartides en el centre universitari i les competències professionals requerides en l'àmbit professional del disseny gràfic. Vol ser una eina que ajudi a conèixer les demandes de l'àmbit professional del sector, així com a actualitzar les competències del Grau de Disseny.
Abstract: Case study EINA Centre Universitari de Disseny i Art, that is formalized on the construction of a system of diagnosis that identifies the level of adjustment between the implemented academic competences of the University and the required professional competences, in demand within the graphic design sector. The research is intended as an efficient tool for clarification on the professional sector's specifications and a guide to the updating of the competences taught in the degree in design.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Competències ; Acadèmiques ; Professionals ; Grau ; Disseny academic ; Professional ; Skills ; Design ; Degree
Published in: Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 3 (2016) , ISSN 2385-6203

Adreça original: https://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/888


10 p, 437.9 KB

The record appears in these collections:
Articles > Research articles
Articles > Published articles

 Record created 2024-04-02, last modified 2024-05-04



   Favorit i Compartir