Seminars as a useful tool of active learning : The study case of the Zoology in the Environmental Sciences
Soler Membrives, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
Muñoz Muñoz, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
Carrassón López de Letona, Maite (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
Constenla Matalobos, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
Garcia-del-Pino, Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
Morton Juaneda, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
Valbuena Ureña, Emilio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)

Data: 2016
Resum: En aquest treball es mostra com la incorporació de seminaris en la Zoologia de les Ciències Ambientals ajuda a millorar les qualificacions respecte a la mitja de les titulacions. Es conclou que la utilització de seminaris està molt ben valorat pels estudiants i n'augmenta la seva motivació. És un entorn molt participatiu que facilita treballar els continguts procedimentals i actitudinals que desperten un alt interès per part dels estudiants, així com avaluar les competències transversals.
Resum: This paper shows how the incorporation of seminars in the Zoology of Environmental Sciences helps to improve the qualifications with regard to the average of the degree qualifications. We conclude that the use of seminars is highly valued by students and increases their motivation. It is a type of active learning that facilitates to engage in procedures and attitudes, which aroused high interest from students, as well as the assessment of generic competences.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Seminaris ; Zoologia ; Aprenentatge actiu ; Procediment ; Actituds ; Competències transversals ; Seminars ; Zoology ; Active learning ; Procedure ; Skills ; Generic competences
Publicat a: Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 3 (2016) , ISSN 2385-6203

Adreça original: https://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/1061


7 p, 519.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2024-04-03, darrera modificació el 2024-05-04



   Favorit i Compartir