Creació d'una eina de suport per a la docència en Geoquímica : Una eina d'aprenentatge autònom i d'avaluació
Aulinas Juncà, Meritxell (Universitat de Barcelona. Departament de Mineralogia, Petrologia i Geologia Aplicada)
Inglès i Urpinell, Montserrat (Universitat de Barcelona. Departament de Geoquímica, Petrologia i Prospecció Geològica)
Playà i Pous, Elisabet (Universitat de Barcelona. Departament de Mineralogia, Petrologia i Geologia Aplicada)
Rosell Ortíz, Laura (Universitat de Barcelona. Departament de Geoquímica, Petrologia i Prospecció Geològica)

Fecha: 2014
Resumen: La proposta presentada s'emmarca en un projecte d'innovació docent de la Universitat de Barcelona. L'objectiu és desenvolupar una nova eina interactiva que d'una banda ajudi els alumnes a reforçar i/o ampliar els coneixements de geoquímica de manera autònoma i, de l'altra, sigui un nou recurs d'avaluació per al professorat. Amb el desenvolupament d'aquest eina, l'alumnat disposarà d'un recurs didàctic que li permetrà madurar i ampliar el seus coneixements en el camp de la geoquímica.
Resumen: The teaching action here presented is part of a Teaching Innovation Project of the Universitat de Barcelona. The aim of this project is to develop a new interactive tool which will help undergraduate students to improve their skills in geochemistry. This tool is developed to prop up the self-learning of students as well as to promote a new evaluation resource for teachers. Such action will have positive repercussions to students by enhancing their higher education learning on geochemistry.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Autoaprenentage ; Geoquímica Fonamental ; Avaluació ; Eina docent ; Estudiants de Grau ; Self-learning ; Fundamental ; Geochemistry ; Evaluation resources ; Teaching tool ; Undergraduate students
Publicado en: Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 2 (2014) , ISSN 2385-6203

Adreça original: https://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/691


14 p, 5.4 MB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2024-04-03, última modificación el 2024-05-04



   Favorit i Compartir