De la gramática descriptiva a la gramática pedagógica : revisión de dos obras y propuesta didáctica para la conceptualización del modo subjuntivo en español como lengua extranjera
Lozano González, Lidia
Hernanz, Ma. Lluïsa, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Date: 2007
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Filologia Espanyola [5600230]
Series: Facultat de Filosofia i Lletres. Departament de Filologia Espanyola. Treballs de recerca de postgrau
Document: Treball final de grau
Subject: Castellà ; Subjuntiu ; Ensenyament



176 p, 2.4 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Philosophy and Letters. MT

 Record created 2009-07-15, last modified 2024-05-26



   Favorit i Compartir