Google Scholar: cites
La maldad del ser : la filosofia de la educación de Emmanuel Levinas
Mèlich, Joan-Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)

Data: 1995
Resum: El objetivo de este trabajo es estudiar el pensamiento de Emmanuel Levinas desde el punto de vista de su filosofia de la educación. La obra de Leinas es una profunda crítica al totalitarismo, y nada tiene de abstracta o poco realisra. Todo lo contrario. Su pensamiento es una filosofía política, ética y pedagógica; una filosofía útil para comprender los problemas del hombre contemporaneo.
Resum: The objective of this research work is to study the thought of Emmanuel Levinas with regard to the philosophy of education. Levinas' work is a pofound critique of toralitarianism and is neither abstract nor unrealistic in the slightest. Quite the contrary. His is a philosophy wich is political, ethical and pedagogical: a philosophy wich is useful in the understanding of the problems of contemporary man.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Rostre ; Responsabilitat ; Levinas ; Filosofia de la educació ; Face ; Responsability ; Philosophy of education
Publicat a: Enrahonar, N. 24 (1995) p. 145-154 (Articles) , ISSN 2014-881X

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Enrahonar/article/view/31830
Adreça original: https://revistes.uab.cat/enrahonar/article/view/v24-melich-1
DOI: 10.5565/rev/enrahonar.611


10 p, 368.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enrahonar
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-09-15, darrera modificació el 2024-04-03



   Favorit i Compartir