Web of Science: 0 cites, Google Scholar: cites
Recent developments in student learning in Britain and their relationship to de Bologna Declaration
Elton, Lewis

Títol variant: Desenvolupaments recents sobre l'aprenentatge dels estudiants al Regne Unit i la seva relació amb la Declaració de Bolonya
Data: 2005
Resum: The article gives an account of recent developments in student-centred learning which are likely to impinge on the appropriateness of the Bologna Declaration and in particular on the relevance of the Declaration to student learning. It is concluded that these developments are neutral regarding the relevance of the Declaration in its present form, but there could be more serious pedagogic problem, in the future. It is possible that the intended harmonisation might harmonise the tangible, but less important, while leaving unharmonised the more intangible, producing unintended consequences in the student learning process.
Resum: L'article descriu els desenvolupaments recents en l'aprenentatge centrat en els estudiants que és probable que afectin l'adequació de la Declaració de Bolonya i, en particular, la rellevància d'aquesta declaració de cara als aprenentatges dels estudiants. Hom hi conclou que aquests desenvolupaments són neutrals pel que fa a la declaració en la seva forma actual, però pot presentar-se un problema pedagògic més important en el futur. És possible que la pretesa harmonització pugui harmonitzar les coses tangibles, menys importants, mentre deixi sense harmonitzar les més intangibles, la qual cosa pot provocar conseqüències no volgudes en el procés d'aprenentatge dels estudiants.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: University Students learning ; University ; Bolonia Declaration ; Aprenentatge dels estudianst universitaris ; Universitat ; Declaració de Bolonya
Publicat a: Papers : revista de sociologia, N. 76 (2005) p. 33-45, ISSN 2013-9004

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Papers/article/view/25816
Adreça original: https://papers.uab.cat/article/view/v75-elton
DOI: 10.5565/rev/papers/v76n0.970


13 p, 93.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Papers
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-16, darrera modificació el 2022-02-20



   Favorit i Compartir