Web of Science: 0 cites, Google Scholar: cites
El Diseño de programas de orientación integrados en el núcleo formativo : resultados de una experiencia
Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Data: 2005
Resum: A l'article, s'hi exposen les bases del que hauria de ser un disseny de programes d'orientació integrats en el nucli formatiu que tinguin com a finalitat la millora del rendiment acadèmic incidint en els activadors de la formació. Aquest tipus de programes requereixen la implicació del professorat i l'execució d'aquest a l'aula. L'experiència que presentem forma part del treball realitzat durant tres cursos en centres de formació professional i s'inclou en part dels resultats presentats d'una tesi doctoral. En aquest article, hi mostrem els més rellevants.
Resum: In this article we expose the bases of how a design of integrated orientation programs in the formative core, which have the aim of improve the academic performance with special attention in the formative activators, should be. This kind of programs needs the teaching staff 's implication and to be executed in the classroom. The experience that we give is part of the work that was done during three courses in professional formative centres and is included in part of a doctoral thesis' results. In this article we show the most relevant results.
Resum: En este artículo, se exponen las bases de lo que debería ser un diseño de programas de orientación integrados en el núcleo formativo que tengan como finalidad la mejora del rendimiento académico incidiendo en los activadores de la formación. Este tipo de programas requieren la implicación del profesorado i la ejecución de éste en el aula. La experiencia que presentamos forma parte del trabajo realizado durante tres cursos en centros de formación profesional y se incluye en parte de los resultados de una tesis doctoral. En este artículo, mostramos los más relevantes.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Disseny de programes d'orientació ; Orientació integrada al currículum ; Avaluació de programes ; Design of orientation programs ; Orientation included in the curriculum ; Evaluation of programs ; Diseño de programas de orientación ; Orientación integrada en el currículo ; Evaluación de programas
Publicat a: Educar, N. 36 (2005) p. 131-154, ISSN 2014-8801

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/48985
Adreça original: https://educar.uab.cat/article/view/v36-jariot
DOI: 10.5565/rev/educar.201


24 p, 677.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Educar
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-31, darrera modificació el 2022-02-20



   Favorit i Compartir