Google Scholar: citas
Les preguntes a les classes de ciències
Roca, Montserrat

Fecha: 2005
Resumen: Les preguntes que fem a classe o les dels llibres de text solen demanar sobre els components, l'estructura o el funcionament d'un fet o fenomen, sobre el per què de les característiques o processos, o sobre la teoria o les explicacions generals. Sorprenentment, però, hi ha molt poques preguntes sobre les proves o evidències que han portat a una idea. I encara hi ha menys preguntes que demanin fer una hipòtesi o predir que passarà o com es podria resoldre determinada situació.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Ensenyament de les ciències
Publicado en: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 2 (2005) p. 31-33, ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n2-roca
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/18247
DOI: 10.5565/rev/ciencies.333


3 p, 36.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Ciències
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2006-04-19, última modificación el 2022-02-20



   Favorit i Compartir