Google Scholar: cites
Importancia de la química descriptiva en la enseñanza de la química : propuesta de un modelo para su aprendizaje
Quílez Pardo, Juan (IB Bocairent (València))
Llopis Castelló, Rafael

Data: 1990
Resum: This paper tries to establish a methodology for teaching Descriptive Chemistry by applying basic Principles and the social dimension of Chemistry in a stimulating way. The selection of ammonia for this purpose is based on these assumptions.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 8 n. 3 (1990) p. 282-286, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/51338
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v8-n3-quilez-llopis
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4958


5 p, 257.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-10-26, darrera modificació el 2022-02-13



   Favorit i Compartir