Google Scholar: citas
El cicle del paper : una proposta didàctica per aproximar-nos a la comprensió del problema dels residus
Castelltort i Valls, Alba (Ajuntament de Barcelona. Programa Agenda 21 Escolar)
Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Fecha: 2006
Resumen: L'article exposa una experiència didàctica que pretén aprofundir en la comprensió de la problemàtica dels residus des de la perspectiva dels cicles. La proposta parteix de la in-terpretació del cicle del paper per ajudar l'alumnat a reflexionar i comprendre els perquès de la problemàtica del consum de paper i facilitar l'adquisició d'uns sabers que serveixin per explicar la problemàtica d'altres tipologies de residus. Les activitats d'avaluació realitzades mostren que els alumnes s'apropien d'aquest model amb facilitat, tot i que cal promoure noves activitats d'avaluació per determinar si aquest model perdura o no amb el temps i si promou canvis en les actituds i comportaments en-vers la prevenció i la separació dels residus. Aquesta experiència s'ha dut a terme en diverses escoles de Sabadell ja que forma part de les activitats d'educació ambiental del programa "Ciutat i Escola".
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Residus ; Residuos ; Cicle del paper ; Ciclo del papel ; Impacte ambiental ; Impacto ambiental
Publicado en: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 4 (2006) p. 2-6, ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n4-castelltort-sanmarti
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/40310
DOI: 10.5565/rev/ciencies.299


5 p, 264.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Ciències
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2006-06-26, última modificación el 2023-10-01



   Favorit i Compartir