visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Artículos > Artículos publicados > El cicle del paper : una proposta didàctica per aproximar-nos a la comprensió del problema dels residus |
Fecha: | 2006 |
Resumen: | L'article exposa una experiència didàctica que pretén aprofundir en la comprensió de la problemàtica dels residus des de la perspectiva dels cicles. La proposta parteix de la in-terpretació del cicle del paper per ajudar l'alumnat a reflexionar i comprendre els perquès de la problemàtica del consum de paper i facilitar l'adquisició d'uns sabers que serveixin per explicar la problemàtica d'altres tipologies de residus. Les activitats d'avaluació realitzades mostren que els alumnes s'apropien d'aquest model amb facilitat, tot i que cal promoure noves activitats d'avaluació per determinar si aquest model perdura o no amb el temps i si promou canvis en les actituds i comportaments en-vers la prevenció i la separació dels residus. Aquesta experiència s'ha dut a terme en diverses escoles de Sabadell ja que forma part de les activitats d'educació ambiental del programa "Ciutat i Escola". |
Derechos: | Tots els drets reservats. |
Lengua: | Català |
Documento: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: | Residus ; Residuos ; Cicle del paper ; Ciclo del papel ; Impacte ambiental ; Impacto ambiental |
Publicado en: | Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 4 (2006) p. 2-6, ISSN 1699-6712 |
5 p, 264.4 KB |