A la recerca de bones pràctiques docents en AICLE
Clemente, Mercè (Universitat de Lleida)
Cots, Josep-Maria (Universitat de Lleida)
Irún Chavarría, Montserrat (Universitat de Lleida)
Llurda, Enric (Universitat de Lleida)
Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències)
Universitat Autònoma de Barcelona
Universitat de Lleida
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)

Additional title: In search of good teaching practices in CLIL
Date: 2009
Abstract: L'objectiu que ens hem proposat en aquest estudi és elaborar una taxonomia que ens permeti descriure i valorar el que podríem considerar bons pràctiques en AICLE per part del professorat. En aquesta presentació farem un repàs del procés que hem seguit per arribar a aquest objectiu i mostrarem la taxonomia, així com una exemplificació de la seva apliació en dues classes d'AICLE impartides per dos professors en formació. En aquestes dues classes es podrà apreciar com la taxonomia dissenyada ens ajuda a identificar aquells moments de la classe caracteritzats per la presència de bones pràctiques AICLE, alhora que també ens permet veure quins aspectes li cal potenciar al docent per tal d'arribar al grau òptim d'integració del treball de desenvolupament de la llengua i els continguts curriculars.
Note: III Colloquium on Semi-Immersion in Catalonia
Note: III Encuentro sobre Semi-Inmersión en Cataluña
Rights: Aquests documents estan subjectes a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el congrés i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Language: Català
Document: Contribució a congrés
Subject: Semiimmersió ; Semiinmersión ; Semiimmersion ; Immersió ; Inmersión ; AICLE ; CLIL ; GREIP ; CLIL-SI ; ICE UAB ; Integració ; Integración ; Integration ; Bilingüisme ; Bilingüismo ; Bilingualism ; Plurilingüisme ; Plurilingüismo ; Plurilingualism ; Multilingüisme ; Multilingüismo ; Multilingualism ; Educació plurilingüe ; Educación plurilingüe ; Plurilingual education ; Ensenyament de llengües ; Enseñanza de lenguas ; Language teaching ; Llengua estrangera ; Lengua extranjera ; Foreign language ; Segona llengua ; Aprenentatge de llengües ; Segunda lengua ; Second language ; Adquisició de llengües ; Aprendizaje de lenguas ; Language learning ; Didàctica de la llengua ; Adquisición de lenguas ; Language acquisition ; TEFL ; Didàctica ; Didáctica de la lengua ; Didáctica ; Language pedagogy ; Formació del professorat de llengua ; Formación del profesorado de lengua ; Teacher Education ; Teacher Training
Published in: Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009



18 p, 293.2 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Arts and Humanities > CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusiva
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > LIEC
Articles > Published articles > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Contributions to meetings and congresses > Presentations

 Record created 2010-07-06, last modified 2022-06-04



   Favorit i Compartir