L'aprenentatge actiu com a estratègia didàctica en una matèria teòrica
Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)

Data: 2006
Resum: Les metodologies docents vinculades al panorama universitari que se'ns desplega en el nou Espai Europeu d'Educació Superior pretenen, entre moltes d'altres fites, evitar un dels mals que ha patit de sempre la docència universitària: la passivitat de l'estudiant, sobretot quan s'enfronta a les matèries que coneixem com a teòriques. I aquesta és una tasca complicada i gens menyspreable tenint en compte que ara per ara, els nostres plans d'estudis contenen un bon nombre de matèries i crèdits teòrics, com és el cas de l'assignatura que és objecte d'aquest escrit: Teories de la Comunicació Audiovisual, una assignatura de tercer curs de la llicenciatura de Comunicació Audiovisual de la Facultat de Ciències de la Comunicació.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Comunicació de congrés ; recerca
Matèria: Aprenentatge actiu ; Recursos pedagògics ; Avaluació
Publicat a: Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006



9 p, 85.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques (GRP)
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions > Ponències i comunicacions de la UAB
Contribucions a jornades i congressos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB

 Registre creat el 2011-01-20, darrera modificació el 2022-09-08



   Favorit i Compartir