Instruments de síntesi i integració : guia per a l'elaboració de l'anamnesi i l'informe
Navarro Ruiz, Maria Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Hernàndez Encuentra, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
San Martin Martínez, Conchi (Universitat de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica)

Fecha: 2006
Resumen: Per tal d'escollir un eix temàtic hem revisat base que sustenta el nostre treball i que detallem a continuació: (1)Creiem que el procés de canvi impulsat per l'IDES exigeix un canvi en les estratègies d'ensenyament aprenentatge, és per això que presentem una guia que pot servir com a un instrument de síntesi de diferents assignatures cursades al llarg de la diplomatura. A més afavoreix l'autoaprenentatge, autonomia i resolució de problemes. (2)El canvi d'estratègies comporta també una metodologia docent diferent que en el nostre cas combina presencialitat, virtualitat, treball autònom, treball en equip. La utilització de aquesta combinació de metodologies afavoreix també els diferents estils d'aprenentatge de l'alumnat, pesem que és important respectar les característiques individuals dels integrants del grup. Per totes aquestes raons creiem que l'eix temàtic que pot treball és el corresponent a: Estratègies d'aprenentatge: metodologies docents, autoaprenentatge, etc.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Comunicació de congrés ; recerca
Materia: Guies d'aprenentatge ; Integració de coneixements ; Autoaprenentatge
Publicado en: Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006



7 p, 262.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Contribuciones a jornadas y congresos > Ponencias y comunicaciones > Ponencias y comunicaciones de la UAB
Contribuciones a jornadas y congresos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB

 Registro creado el 2011-01-21, última modificación el 2022-11-18



   Favorit i Compartir