Guia didàctica pel disseny virtual de cursos de postgrau en modalitat e-learning
Feixas, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Monereo i Font, Carles 1957- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)

Fecha: 2006
Resumen: L'interès general de la Universitat Autònoma de Barcelona -UAB- per adequar els seus estudis i metodologies als reptes i exigències que planteja l'Espai Europeu d'Educació Superior és una inquietud persistent des de l'aprovació de la Declaració de Bolònia. Dins d'aquesta línia, el Vicerectorat de Doctorat i Formació Continuada va prendre la iniciativa d'encarregar a l'Institut de Ciències de l'Educació -ICE- i a l'Oficina de l'Autònoma Interactiva Docent -OAID- l'anàlisi d'experiències en el camp de l'e-learning i delimitar un model psicopedagògic bimodal propi per utilitzar en programes de postgrau.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Comunicació de congrés ; recerca
Materia: Estudis de postgrau ; Semipresencialitat ; Guia didàctica
Publicado en: Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006



6 p, 44.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Contribuciones a jornadas y congresos > Ponencias y comunicaciones > Ponencias y comunicaciones de la UAB
Contribuciones a jornadas y congresos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB

 Registro creado el 2011-01-27, última modificación el 2022-09-08



   Favorit i Compartir