L'evolució d'una assignatura virtual en una llicenciatura presencial : el cas de documentació aplicada com assignatura transversal
Fuentes i Pujol, Ma. Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Biblioteconomia i Documentació)
Arguimbau Vivó, Llorenç
Ferran Ferrer, Núria

Fecha: 2006
Resumen: Des de l'inici de la posada en funcionament de la Llicenciatura de 2on, cicle de Documentació i dins dels Complements de Formació, està ubicada l'assignatura Documentació Aplicada de deu crèdits i mig: una assignatura virtual en un entorn presencial. En tots aquests anys l'assignatura Documentació Aplicada s'ha anat reestructurant i evolucionant, tant en els seus continguts com en l'ús de totes les potencialitats tecnològiques que ens anava oferint la pròpia UAB, el Campus Virtual, la biblioteca i altres. També ha estat molt significatiu la seva potencialitat com assignatura transversal, molt abans que aquest concepte fos un eix principal en la implementació del sistema Bologna (EEES), que ha quedat palès en l'evolució i la procedència dels alumnes matriculats. Aquesta comunicació pot interessar: a tots els docents que vulguin o hagin de preparar una assignatura virtual en el marc d'uns estudis presencials, però també és una experiència d'assignatura transversal.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Comunicació de congrés ; recerca
Publicado en: Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006



8 p, 48.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Contribuciones a jornadas y congresos > Ponencias y comunicaciones > Ponencias y comunicaciones de la UAB
Contribuciones a jornadas y congresos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB

 Registro creado el 2011-01-28, última modificación el 2023-03-07



   Favorit i Compartir