El treball del grup en xarxa sobre l'aprenentatge en autonomia
Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Gené Torrabadella, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències)
López, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària)
Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Pividori, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències)
Rambla, Xavier, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Sánchez-Gijón, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació)
Torres, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació)

Date: 2007
Abstract: L'experiència de reflexió en xarxa que hem emprès docents de diversos departaments i matèries de la UAB - centrada sobre les condicions de millora de l'aprenentatge i, de manera especial en l'aprenentatge en autonomia dels alumnes - ens ha portat a desenvolupar un intercanvi en el qual hem examinat algunes de les condicions de treball que nosaltres creem en els alumnes en el decurs de la nostra intervenció docent. En aquest examen hem constatat com millorar algunes d'aquestes condicions en la pròpia pràctica i hem assolit alguns punts d'acord sobre com avançar cap a una intervenció docent afavoridora de un tipus d'aprenentatge més profund en els alumnes.
Abstract: The reflective experience developed within a network by diverse members of the teaching staff of the UAB, all of them rooted in different departments and academic subjects, has been focused on the improving conditions for learning, specially on autonomous learning conditions for pupils. Such analysis allowed to us to go in deep in our own practices understanding, trough comparing our mutual teaching activities. Besides tat, the ongoing reflection had facilitate to achieve some basic agreements focused in how going forwards in facilitating to our students a more deep learning, trough the display of better accurate learning set of conditions.
Rights: Tots els drets reservats.
Language: Català
Document: Comunicació de congrés ; recerca
Subject: Autonomia ; Aprenentatge ; Xarxa ; Aprenentatge profund
Published in: Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007



8 p, 39.4 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > CRiEDO (Center for Research and Studies for Organizational Development)
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Advertising and Public Relations Research Group (GRP)
Contributions to meetings and congresses > Papers and communications > UAB papers and communications
Contributions to meetings and congresses > Jornades d’Innovació Docent de la UAB

 Record created 2011-01-31, last modified 2023-03-06



   Favorit i Compartir