La formación inicial del profesorado de Ciencias de Chile, ¿promueve la alfabetización científica en los futuros profesores?
Vildósola Tibaud, Ximena (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i la Matemàtica)
García Wehrle, Paloma (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i la Matemàtica)
Castelló Escandell, Josep (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i la Matemàtica)

Date: 2005
Rights: Tots els drets reservats.
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Alfabetización científica ; Concepciones docentes ; Formación inicial naturaleza de la ciencia
Published in: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-7, ISSN 2174-6486



7 p, 497.0 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Enseñanza de las ciencias
Articles > Research articles

 Record created 2011-05-17, last modified 2022-09-04



   Favorit i Compartir