Disseny i aplicació d'una plataforma digital per a la millora dels aprenentatges de l'alumnat
Pallarès Parejo, Susana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social)
Sahagún Padilla, Miguel A. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social)
Díez Piñol, Miriam (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social)
Baguè Webermann, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social)
Martínez González, Maite (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social)
Jofré Sarmiento, Miguel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social)
Bria Ramírez, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social)
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior

Título variante: Diseño y aplicación de una plataforma digital para la mejora de los aprendizajes del alumnado
Título variante: Design and application of a digital platform for the improvement of students' learning
Publicación: IDES 2008
Resumen: La finalitat del projecte ha estat la creació d'una plataforma multimèdia, que mitjançant l'estratègia didàctica del cas permetés optimitzar el seguiment dels aprenentatges de l'alumnat, millorar els materials de docència i promoure l'autoresponsabilitat i l'autoaprenentatge. Per a això, s'ha seguit una metodologia de treball en quatre etapes: 1. Definició del perfil de competències del psicòleg organitzacional. 2. Establiment dels nivells de competència per assignatura. 3. Utilització del cas com a estratègia didàctica. 4. Confecció d'una eina multimèdia d'aprenentatge que conté un simulador d'organitzacions i empreses (e. OS d'aprenentatge) i un gestor de continguts (CMS, de l'anglès Content Management System).
Resumen: La finalidad del proyecto ha sido la creación de una plataforma multimedia, que mediante la estrategia didáctica del caso permitiera optimizar el seguimiento de los aprendizajes del alumnado, mejorar los materiales de docencia y promover la auto-responsabilidad y el autoaprendizaje. Para eso, se ha seguido una metodología de trabajo en cuatro etapas: 1. Definición del perfil de competencias del psicólogo organizacional. 2. Establecimiento de los niveles de competencia por asignatura. 3. Utilización del caso como estrategia didáctica. 4. Confección de una herramienta multimedia de aprendizaje que contiene un simulador de organizaciones y empresas (e. OS de aprendizaje) y un gestor de contenidos (CMS, del inglés Content Management System).
Resumen: The purpose of the project was to create a multimedia platform, which by means of the strategy teaching of the case would enable monitoring of students' learning to be optimised, teaching materials to be improved and which would self-promote independent responsibility and independent learning. To that end, a four-stage working methodology was followed: 1. Definition of the skills profile of the organisational psychologist. 2. Establishment of the skills levels by course. 3. Use of the case as a teaching strategy. 4. Production of a multimedia learning tool that contains an organisation and business simulator (Learning e. OS) and a CMS (Content Management System).
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Capítol de llibre
Materia: Innovació docent en geologia ; Geologia ; Arqueologia prehistòrica ; Puigseslloses
Publicado en: Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 235-246, ISBN 978-84-490-2576-1



Català
12 p, 1.4 MB

Español
16 p, 1.3 MB

English
14 p, 111.2 KB

Demostració web
1.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Libros y colecciones > Capítulos de libros

 Registro creado el 2012-06-13, última modificación el 2024-04-05



   Favorit i Compartir