La pràctica oral en l'aula de grec antic
Carbonell Martínez, Santiago (Universitat d'Alacant)

Fecha: 2012
Resumen: L'adquisició d'una compètencia lingüística global, que implica la capacitat de comprensió i producció de textos a nivell escrit i oral, es perfila ja entre molts docents de grec i llatí com l'objectiu fonamental al que deuria aspirar la nostra formació acadèmica, atès l'evident fracàs obtingut amb els mètodes «tradicionals» de gramàtica i traducció. En l'article es mostren alguns exemples d'activitats orals, amb i sense suport textual, que estan fent-se en les nostres aules de grec. Es presenten algunes tècniques per a l'aprenentatge d'idiomes, es parla de la importància de la lectura cursiva o de la profitosa utilització de recursos audiovisuals del grec modern.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Metodologia ; Oralitat ; Lectura cursiva ; TIC ; Grec modern
Publicado en: Methodos, Núm. 1 (2012) , p. 39-46, ISSN 2013-682X



8 p, 139.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Methodos
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2012-09-21, última modificación el 2021-08-22



   Favorit i Compartir