Experiència docent en l'aplicació del mètode Lingua Latina per se illustrata, de Hans Ørberg
Blecua del Álamo, Luisa (INS Jaume Almera (Vilassar de Dalt))
Noguerol Cañas, Manuel (INS Euclides (Pineda de Mar))

Date: 2012
Abstract: L'article que presentem té com a objectiu explicar la nostra experiència en l'aplicació del mètode Lingua Latina per se illustrata, de Hans Ørberg, que fem servir als nostres instituts. Gràcies a ell, els alumnes perceben el llatí com una entitat viva que entenen i poden fer servir des del primer moment sense dependre del diccionari ni de les declinacions. A més, aconsegueix que els alumnes assimilin una quantitat considerable de vocabulari mitjançant textos contextualitzats i il·lustracions. En la nostra publicació exposarem els avantatges i inconvenients del Lingua Latina enfront del mètode tradicional i acabarem amb una síntesi dels resultats que hem obtingut seguint l'Ørberg seguida d'un recull d'impressions dels nostres alumnes respecte del mètode.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Didàctica ; Llatí ; Mètode ; Ørberg ; Lingua Latina per se illustrata
Published in: Methodos, Núm. 1 (2012) , p. 129-132, ISSN 2013-682X



4 p, 76.3 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Methodos
Articles > Research articles

 Record created 2012-09-21, last modified 2021-08-22



   Favorit i Compartir