Innovació educativa a l'assignatura de Llatí dels graus de Filologia
Pomer Monferrer, Lluís (Universitat de València)
Fecha: |
2012 |
Resumen: |
Aquest treball presenta l'experiència educativa que durant cinc cursos (2005-06 a 2009-10) ha tingut un grup d'innovació de la Universitat de València per a un curs de llatí de les llicenciatures de les filologies romàniques, i que s'ha adaptat per al primer curs del grau de totes les filologies a partir del curs 2010-11. A la principal dificultat d'aquesta assignatura, l'heterogeneïtat de l'alumnat, s'afig la reducció de crèdits amb la conseqüent minva d'hores. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: |
Didàctica del llatí ;
Innovació docent ;
Didàctica de la llengua i la literatura ;
Didàctica de les llengües clàssiques ;
Universitat |
Publicado en: |
Methodos, Núm. 1 (2012) , p. 143-154, ISSN 2013-682X |
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos publicados >
MethodosArtículos >
Artículos de investigación
Registro creado el 2012-09-21, última modificación el 2021-08-22