No s'ha trobat cap coincidència exacta per d’aprenentatge, però canviant-lo per d aprenentatge...
Resultats globals: 4 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 4 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
7 p, 75.9 KB Ensenyar ciències a l'ESO / Aliberas Maymí, Joan (IES Josep Puig i Cadafalch (Mataró, Catalunya))
La realitat a les aules de secundària ha canviat tant que requereix repensar moltes de les idees implícites que hi ha darrera de la nostra activitat docent. Es proposa optar per una classe de ciències que proporcioni noves maneres de mirar el món i d'actuar-hi, que tingui en compte els aspectes emocionals de l'aprenentatge, que aprofiti la potència del treball en equip, i que desenvolupi en els alumnes capacitats d'autoregulació dels aprenentatges. [...]
2008 - 10.5565/rev/ciencies.245
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 9 (2008) , p. 28-34  
2.
5 p, 450.3 KB Aprofitant la llum : la visible i la invisible! / Puigdevall, Narcís ; de la Fuente, Naroa
En aquest article es proposa una seqüència didàctica amb l'objectiu de treballar les ones electromagnètiques a quart d'ESO. La idea general és començar analitzant la llum visible per tal de formular models cada vegada més complexos però amb més potència explicativa, des de les partícules de llum a les ones electromagnètiques. [...]
2012 - 10.5565/rev/ciencies.124
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 21 (març 2012) , p. 13-17  
3.
3 p, 30.0 KB Formació del professorat per a la innovació basada en la pràctica reflexiva / Borràs Perelló, Glòria (IES Eugeni d'Ors (L'Hospitalet de Llobregat, Catalunya)) ; Fez Contreras, Inés (IES Margarida Xirgu (L'Hospitalet de Llobregat, Catalunya)) ; Aliberas Maymí, Joan (IES Josep Puig i Cadafalch (Mataró, Catalunya)) ; Mirandes Grabolosa, Josi (IES Príncep de Viana (Barcelona, Catalunya)) ; Lloret Llorca, Maria (IES Eugeni d'Ors (L'Hospitalet de Llobregat, Catalunya)) ; Nistal Fernandez, Miquel (IES St. Josep de Calassanç (Barcelona, Catalunya))
Durant dos cursos els autors hem format part, com a formadors o com a participants, d'un seminari de formació del professorat de ciències per la innovació, basat en la pràctica reflexiva. La finalitat era potenciar innovacions en la pràctica docent, en línia amb les concepcions actualment vigents en la didàctica de les ciències. [...]
2008 - 10.5565/rev/ciencies.244
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 9 (2008) p. 25-27  
4.
7 p, 333.4 KB Formar a los estudiantes en el método experimental : ¿Utopía o problema superado? / Dumon, A.
A laboratory work teaching sequence, based on the practical work objectives definition, on the progressive development of autonomy, and a hierarchized learning task is experimented. The evaluation of students results show that the learning strategies lead to a real mastery of experimental process.
1992 - 10.5565/rev/ensciencias.4647
Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 1 (1992) p. 25-31  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.