1.
|
|
2.
|
|
3.
|
74 p, 1.1 MB |
La RSC en la moda de lujo : estudio de casos
/
Guirado Victoria, Cristina ;
Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La creixent inquietud i preocupació per part de la societat amb el medi ambient ha afectat de ple al sector de la moda. L'origen de la producció i les condicions laborals dels treballadors, també estan en el punt de mira. [...] La creciente inquietud y preocupación por parte de la sociedad con el medio ambiente ha afectado de pleno al sector de la moda. El origen de la producción y las condiciones laborales de los trabajadores, también están en el punto de mira. [...] Society's growing concern for the environment has fully affected the fashion sector. The origin of production and the working conditions of workers are also in the spotlight. What have luxury fashion brands done in this regard? Have they adapted to the new needs of their environment? This research analyzes how 4 large luxury fashion companies have adapted to Corporate Social Responsibility trends through their own communication.
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
4.
|
108 p, 4.5 MB |
Comunicació de la Responsabilitat Social Corporativa a Instagram, el cas del sector cosmètic
/
Cruz García, Alba ;
Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En els últims anys, les organitzacions han apostat cada vegada més per la Responsabilitat Social Corporativa com a element de valor important, i un dels sectors més influenciats per aquest auge ha estat el cosmètic. [...] En los últimos años, las organizaciones han apostado cada vez más por la Responsabilidad Social Corporativa como elemento de valor importante, y uno de los sectores más influenciados por este auge ha sido el cosmético. [...] In the recent years, organizations have increasingly opted for Corporate Social Responsibility as an element of important value, and one of the sectors most influenced by this boom has been cosmetics. [...]
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
5.
|
|
6.
|
130 p, 1.7 MB |
Estudio comparativo de la gestión de RSC y SC de diez empresas en España
/
Galvis Cisteré, Paula ;
Villodres Sáez, Javier ;
Barrio Fraile, Estrella (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau és una recerca que vol comprovar si efectivament existeix una diferenciació entre els enfocaments de gestió de la RSC i la SC en una mostra de deu empreses a Espanya. Per a dur a terme l'anàlisi, es realitza una comparació de la gestió entre dues empreses d'un mateix sector d'activitat, com són el sector financer, el d'assegurances, l'energètic, el farmacèutic i el de telecomunicacions. Este Trabajo de Fin de Grado es una investigación que quiere comprobar si efectivamente existe una diferenciación entre los enfoques de gestión de la RSC y la SC en una muestra de diez empresas en España. [...] This Final Thesis is an investigation that wants to check if there is indeed any differentiation between CSR and CS management approaches in a sample of ten companies in Spain. To carry out the analysis, a comparison of the management is made between two companies in the same business sector, such as the financial, insurance, energy, pharmaceutical and telecommunications sectors.
2020 Grau en Periodisme [971]
|
|
7.
|
|
8.
|
308 p, 5.2 MB |
Personalidad de la marca socialmente responsable
/
Mayorga Gordillo, Javier Andrés ;
Añaños, Elena, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
En el contexto actual de la sociedad, se exigen compromisos empresariales más allá de la producción y la comercialización de bienes y servicios de calidad. Por ende el mundo empresarial debe responder a estas nuevas necesidades sociales y además interactuar con sus audiencias de un modo dialéctico donde las mismas han venido tomado una actitud totalmente activa. [...] En el context actual de la societat, s'exigeixen compromisos empresarials més enllà de la producció i la comercialització de béns i serveis de qualitat. Per tant el món empresarial ha de respondre a aquestes noves necessitats socials i, a més interactuar amb les seves audiències d'una manera dialèctica on les mateixes han anat prenent una actitud totalment activa. [...] In the current context of society, business commitments are required beyond the production of high quality goods and services. Therefore, companies must respond to the new social needs and interact with audiences in a more dialectical way since these audiences have taken a more active role. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.
|
|
9.
|
524 p, 5.8 MB |
La gestión de la responsabilidad social corporativa : el caso Unilever España
/
Barrio Fraile, Estrella ;
Morales Serrano, Francisca, dir. ;
Enrique, Ana Mª, (Ana María) dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
En los últimos años hemos visto que, tanto en nuestro país como a nivel internacional, han salido a la luz escándalos empresariales que han provocado una creciente desconfianza de la ciudadanía hacia las empresas. [...] In the last years we have seen that, in our country and at international level as well, some corporate scandals has raised-up, which has created an up-growing lack of confidence from the citizenship towards corporations. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
|
|
10.
|
109 p, 4.0 MB |
Estudi de cas CaixaBank: la Responsabilitat Social Corporativa en relació amb el principal grup d'interés,els clients
/
Boladeres Brufal, Marta ;
Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi de cas presenta un anàlisi, realitzat a partir de metodologia qualitativa, de la Responsabilitat Social Corporativa de l'entitat financera CaixaBank en relació amb el seu principal grup d'interès, els clients. [...] Este estudio presenta un análisis, realizado mediante metodología cualitativa, de la Responsabilidad Social Corporativa de la entidad financiera CaixaBank en relación con su principal grupo de interés, los clientes. [...] This study presents a research in to CaixaBank's CSR with a particular focus on their most important stakeholder, the clients. The documentary research provides an overview and contextualization on the CSR politics of CaixaBank via interviews. [...]
2014 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|