La planificació d'una bona activitat cooperativa incrementa les probabilitats d'èxit en el procés d'E-A dels alumnes?
Quintas Toribio, Cristina
Rué, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2013
Description: 28 pag.
Abstract: Aquest article presenta una discussió i un anàlisi sobre el disseny i la implementació d'una activitat cooperativa davant del grup d'alumnes de sisè de primària de l'escola Sant Jordi (Mollet del Vallès) i les possibles conseqüències, per tant, la seva influència en el procés d'Ensenyament-Aprenentatge dels alumnes. Fa un anàlisi de la importància del disseny de l'activitat cooperativa per augmentar les probabilitats d'èxit dels infants. D'aquí es desprèn una hipòtesi inicial, a partir de la qual es desenvolupa l'estudi: quant millor sigui el disseny de l'activitat cooperativa, majors seran les probabilitats d'èxit en la contribució del procés E-A dels alumnes. Els resultats han sigut satisfactoris ja que la hipòtesis inicial es manté. El que s'ha observat és que no hi ha una diferència notable en els resultats de les tres funcions del mestre (planificació, regulació-feedback i motivació), a partir de les quals s'ha dissenyat i implementat l'activitat cooperativa.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Educació Primària [2500798]
Study plan: Grau en Educació Primària [1140]
Document: Treball final de grau ; Text ; Treball final de grau ; Text
Subject: Aprenentatge cooperatiu ; Atenció a la diversitat ; Interdependència positiva ; Responsabilitat individual ; Estructura cooperativa



28 p, 1.9 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Education Sciences. TFG

 Record created 2013-09-30, last modified 2024-05-25



   Favorit i Compartir