L'avaluació de xarxes que promouen l'educació per al desenvolupament sostenible: el cas de la Xarxa Europea Support
Sabio Collado, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona)
Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)

Data: 2009
Resum: Comunicació presentada en el marc del 1r Congrés de Formació per al Treball en Xarxa a la Universitat. Complexitat, corresponsabilitat i construcció del coneixement, celebrat a Barcelona el 12 i 13 de febrer de 2009. Ens plantegem desenvolupar una estratègia d'avaluació que promogui la millora del funcionament de la xarxa Comenius SUPPORT, dintre d'un paradigma sociocrític. Aquest paradigma té en compte els valors comuns de l'educació per al desenvolupament sostenible (EDS) compartits pels participants, les seves visions de la "qualitat", les activitats concretes i els productes obtinguts.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Comunicació de congrés
Matèria: SUPPORT ; EDS ; Paradigma socio-crític ; Xarxes educatives ; Avaluació
Publicat a: Congrés de Formació per al Treball en Xarxa Universitat Complexitat, corresponsabilitat i construcció del coneixement. Barcelona, Catalunya, 1r : 2009



17 p, 116.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Gresc@ (Grup de Recerca en Educació per la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions > Ponències i comunicacions de la UAB

 Registre creat el 2015-07-08, darrera modificació el 2022-06-04



   Favorit i Compartir