L'avaluació de xarxes que promouen l'educació per al desenvolupament sostenible: el cas de la Xarxa Europea Support
Sabio Collado, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona)
Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)

Fecha: 2009
Resumen: Comunicació presentada en el marc del 1r Congrés de Formació per al Treball en Xarxa a la Universitat. Complexitat, corresponsabilitat i construcció del coneixement, celebrat a Barcelona el 12 i 13 de febrer de 2009. Ens plantegem desenvolupar una estratègia d'avaluació que promogui la millora del funcionament de la xarxa Comenius SUPPORT, dintre d'un paradigma sociocrític. Aquest paradigma té en compte els valors comuns de l'educació per al desenvolupament sostenible (EDS) compartits pels participants, les seves visions de la "qualitat", les activitats concretes i els productes obtinguts.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Comunicació de congrés
Materia: SUPPORT ; EDS ; Paradigma socio-crític ; Xarxes educatives ; Avaluació
Publicado en: Congrés de Formació per al Treball en Xarxa Universitat Complexitat, corresponsabilitat i construcció del coneixement. Barcelona, Catalunya, 1r : 2009



17 p, 116.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Gresc@ (Grupo de Investigación en Educación para la Sostenibilidad, Escuela y Comunidad)
Contribuciones a jornadas y congresos > Ponencias y comunicaciones > Ponencias y comunicaciones de la UAB

 Registro creado el 2015-07-08, última modificación el 2022-06-04



   Favorit i Compartir