Construcció d'un model de competències de l'educador agroambiental
Liberato Salmerón, Gema
Espinet, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Llerena del Castillo, Germán, dir.
Vegas, Teresa Elena tut.

Data: Universitat de Barcelona 2013
Resum: Treball de fi de grau de la Llicenciatura de Ciències Ambientals que té per objectiu iniciar la construcció del model competencial de l'educador agroambiental. Els seus subobjectius són: validar el model competencial de l'educador ambiental per a la sostenibilitat des d'una perspectiva local i actual i definir els àmbits i les competències que hauria de tenir l'educador agroambiental. S'inclou també una presentació en powerpoint que resum les idees del treball.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: Treball de fi de grau. Llicenciatura de Ciències Ambientals
Document: Informe
Matèria: Competències ; Educador agroambiental ; Agroecologia ; TFG ; Model competencial ; Sostenibilitat



115 p, 1.3 MB

24 p, 6.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Gresc@ (Grup de Recerca en Educació per la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Documents de recerca > Estudis

 Registre creat el 2015-07-28, darrera modificació el 2022-05-01



   Favorit i Compartir