L'alfabetització audiovisual i el pensament crític : educar el pensament crític de l'alumnat d'educació primària : opció professionalitzadora - format memòria - proposta d'innovació
Muñoz Valero, Raül
Nomen Recio, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Date: |
2015 |
Description: |
62 pag. |
Abstract: |
Aquest treball ha sigut elaborat a partir de la intervenció d'una seqüència didàctica duta a terme al centre de pràctiques l'Escola El Martinet. Hem creat una proposta d'innovació que respon a un seguit de necessitats detectades dins l'escola de pràctiques. Els objectius i continguts del treball estan dirigits a desenvolupar l'aprenentatge de l'alfabetització audiovisual mitjançant el pensament crític, per fer-ho, hem utilitzat la discriminació com a problema socialment rellevant. Aquesta intervenció garanteix l'experimentació amb els mitjans audiovisuals, sempre tenint en compte les situacions de discriminació que esdevenen a la vida real i darrere les pantalles. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Català |
Studies: |
Educació Primària [2500798] |
Study plan: |
Grau en Educació Primària [896] |
Document: |
Treball final de grau ; Text |
Subject: |
Crític ;
Audiovisual ;
Discriminació |
The record appears in these collections:
Research literature >
Bachelor's degree final project >
Faculty of Education Sciences. TFG
Record created 2015-09-23, last modified 2023-07-22