Google Scholar: cites
Criterios que utilizan los alumnos universitarios de primer ciclo para definir ser vivo
Mondelo Alonso, Matilde (Universidade da Coruña)
Martinez Losada, Cristina (Universidade da Coruña)
García-Barros, Susana (Universidade da Coruña)

Data: 1998
Resum: In our work we have tried to find out to what extent university students in their first three courses apply those criteria defining «the living things» concept. We have verified that they focus their attention on physiological aspects especially perceptible and macroscopic ones rather than on universal and microscopic characteristics.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 16 N. 3 (1998) , p. 399-408, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21545
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v16-n3-mondelo-martinez-garc%C3%ADa
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4116


10 p, 99.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2022-07-30



   Favorit i Compartir