Google Scholar: cites
Un currículo para el estudio de la historia de la ciencia en Secundaria : la experiencia del Seminario Orotava de Historia de la Ciencia
Hernández González, Miguel
Prieto Pérez, José L.

Data: 2000
Resum: The curricula of two disciplines on History of Science at the High School level have been elaborated as part of the activities of a singular experience, Seminario Orotava de Historia de la Ciencia. The philosophy of the design considers science as an essential part of culture and interdisciplinarity as the most fitted method of teaching and learnign in a significative way.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 18 N. 1 (2000) , p. 105-112, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21643
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v18-n1-hernandez-prieto
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4061


8 p, 71.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2022-03-06



   Favorit i Compartir