Google Scholar: citations
Pensamiento y acción en la enseñanza de las ciencias
Baena Cuadrado, Ma. Dolores

Date: 2000
Abstract: The educational research has studied the relationships between the teachers' thinking and their practice in science education. We show how to study the implicit theories and academic tasks for understanding the relationships between theory and practice in education.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Published in: Enseñanza de las ciencias, V. 18 N. 2 (2000) , p. 217-226, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21660
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v18-n2-baena
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4040


10 p, 65.3 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Enseñanza de las ciencias
Articles > Research articles

 Record created 2006-03-13, last modified 2022-02-20



   Favorit i Compartir