Les identitats trans en la comunitat educativa
Cabanes Herrera, Sara
Morón, Mar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Data: |
2016 |
Descripció: |
105 pag. |
Resum: |
Aquest treball és fruit d'una gran sensibilització envers la identitat de gènere, fent especial èmfasi en la transsexualitat infantil. El conforma una recerca teòrica sobre dades històriques, jurídiques i educatives, com també un estudi de cas on han participat centres educatius, institucions i persones trans. Els principals objectius han estat crear un protocol d'actuació educativa i recursos envers aquesta diversitat, fer-ne difusió a les escoles i esdevingui una eina perquè siguin tolerants, respectuoses i facin visibles totes les realitats i experiències envers les identitats de gènere de la seva comunitat, trencants els estereotips i rols de gènere normatius. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Educació Primària [2500798] |
Pla d'estudis: |
Grau en Educació Primària [896] ; Grau en Educació Primària [1140] |
Document: |
Treball final de grau ; Text |
Matèria: |
Gènere ;
Trans ;
Educació |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat Ciències de l'Educació. TFG
Registre creat el 2017-03-28, darrera modificació el 2023-07-22