Anàlisi de metodologies per a l'ensenyament del llatí a Catalunya
Valldepérez Mauri, Olga
Puigvert Planagumà, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Date: |
2017 |
Description: |
284 pag. |
Abstract: |
El present treball fa una anàlisi de diferents metodologies del llatí a partir d'un recull de dades de diferents centres de Batxillerat de Catalunya i del grau de clàssiques de la Universitat Autònoma de Barcelona. L'objectiu del treball és saber quin és el mètode més efectiu quant a l'ensenyament del llatí perquè el professorat de secundària el pugui aplicar a batxillerat i, així, obtenir unes estudiants de grau amb un nivell de coneixement de la llengua més elevat. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Català |
Studies: |
Estudis d'Anglès i de Clàssiques [2501907] |
Study plan: |
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838] |
Document: |
Treball final de grau ; Text |
Subject: |
Metodologia ;
Llatí ;
Didàctica ;
Ensenyament |
The record appears in these collections:
Research literature >
Bachelor's degree final project >
Faculty of Philosophy and Letters. TFG
Record created 2017-07-14, last modified 2022-03-06