Anàlisi de metodologies per a l'ensenyament del llatí a Catalunya
Valldepérez Mauri, Olga
Puigvert Planagumà, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Fecha: 2017
Descripción: 284 pag.
Resumen: El present treball fa una anàlisi de diferents metodologies del llatí a partir d'un recull de dades de diferents centres de Batxillerat de Catalunya i del grau de clàssiques de la Universitat Autònoma de Barcelona. L'objectiu del treball és saber quin és el mètode més efectiu quant a l'ensenyament del llatí perquè el professorat de secundària el pugui aplicar a batxillerat i, així, obtenir unes estudiants de grau amb un nivell de coneixement de la llengua més elevat.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Estudis d'Anglès i de Clàssiques [2501907]
Plan de estudios: Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [838]
Documento: Treball final de grau ; Text
Materia: Metodologia ; Llatí ; Didàctica ; Ensenyament



284 p, 12.1 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Filosofía y Letras. TFG

 Registro creado el 2017-07-14, última modificación el 2022-03-06



   Favorit i Compartir