Estils docents comunicatius i representació del professorat a les aules de primària
Nuel González, Anna
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2017
Descripció: 22 pag.
Resum: Aquest treball de fi de grau busca cercar quines variables utilitza l'alumnat en la valoració del seu professorat i si hi ha alguna relació entre aquestes i la satisfacció dels infants a l'aula. S'ha fet una recopilació dels estudis realitzats anteriorment per una conceptualització clara i definida dels continguts a treballar. Es van crear tots els instruments de recollida de dades a partir d'una observació directa i l'extracció de l'opinió dels alumnes a partir de dos qüestionaris per a fer un anàlisi quantitatiu i qualitatiu on les dades es van contrastar i correlacionar juntament amb la teoria per a posterior, fer una discussió i conclusions finals de l'estudi.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Educació Primària [2500798]
Pla d'estudis: Grau en Educació Primària [896]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Estil docent ; Estil comunicatiu ; Control d'aula



22 p, 753.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2018-02-22, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir