Estils docents comunicatius i representació del professorat a les aules de primària
Nuel González, Anna
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Fecha: |
2017 |
Descripción: |
22 pag. |
Resumen: |
Aquest treball de fi de grau busca cercar quines variables utilitza l'alumnat en la valoració del seu professorat i si hi ha alguna relació entre aquestes i la satisfacció dels infants a l'aula. S'ha fet una recopilació dels estudis realitzats anteriorment per una conceptualització clara i definida dels continguts a treballar. Es van crear tots els instruments de recollida de dades a partir d'una observació directa i l'extracció de l'opinió dels alumnes a partir de dos qüestionaris per a fer un anàlisi quantitatiu i qualitatiu on les dades es van contrastar i correlacionar juntament amb la teoria per a posterior, fer una discussió i conclusions finals de l'estudi. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Educació Primària [2500798] |
Plan de estudios: |
Grau en Educació Primària [896] |
Documento: |
Treball final de grau ; Text |
Materia: |
Estil docent ;
Estil comunicatiu ;
Control d'aula |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de Fin de Grado >
Facultad de Ciencias de la Educación. TFG
Registro creado el 2018-02-22, última modificación el 2023-07-22