visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Estudi de l'evolució de les creences de l'alumnat en l'últim curs del grau de primària en el disseny d'Unitats Didàctiques que promoguin l'Activitat Científica Escolar |
Data: | 2017 |
Resum: | Aquest treball de final de màster té com a objectiu caracteritzar l'evolució de les creences dels alumnes de quart curs del grau de Educació Primària que participen en l'assignatura optativa de Seqüenciació i avaluació de l'aprenentatge cientificomatemàtic. Per fer-ho es planteja un primer estudi diagnòstic sobre l'autopercepció dels futurs mestres sobre el disseny d'Unitats didàctiques de ciències i un segon estudi centrat en l'evolució de les creences dels futurs mestres sobre el disseny d'Unitats Didàctiques de ciències. Els resultats del primer estudi mostren que a l'inici de l'assignatura els futurs mestres tenen poca o nul·la experiència en el disseny d'Unitats Didàctiques en acabar la seva formació obligatòria i reconeixen tenir molts reptes en el plantejament d'aquestes. En el segon estudi els resultats mostren que a mesura que avancen en la formació, els futurs mestres presenten idees més complexes i profundes respecte al contingut i metodologies de les Unitats didàctiques tot i que l'evolució no sigui igual en tots els casos. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: | Català |
Document: | Treball de fi de postgrau |
Matèria: | Formació inicial de mestres ; Activitat científica escolar ; Model científic escolar ; Treball de Final de Màster |
89 p, 3.5 MB |