Resultats globals: 27 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 7 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 7 registres trobats
Materials didàctics, 11 registres trobats
Articles 7 registres trobats  
1.
5 p, 230.2 KB Editorial del número especial "Jordi Domènech i la didàctica de les ciències" / Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Navarro Palà , Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Hernández Rodríguez, María Isabel ; Garrido Espeja, Anna ; Grimalt-Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En aquest editorial repassem la trajectòria del Jordi Domènech com a autor de la nostra revista, destacant el seu gran impacte tant en número de cites com en número de descàrregues. Seguidament, presentem l'estructura del monogràfic i la diversitat d'autories que inclou, amb la voluntat de reflectir com de ric i variat el seu llegat.
In this editorial, we review Jordi Domènech's trajectory as an author for our journal, emphasizing his significant impact in terms of both citation numbers and download figures. Subsequently, we outline the structure of the monograph and the diversity of authorship it encompasses, aiming to reflect the richness and variety of his legacy.
En este editorial repasamos la trayectoria de Jordi Domènech como autor de nuestra revista, destacando su gran impacto tanto en el número de citas como en el número de descargas. Seguidamente, presentamos la estructura del monográfico y la diversidad de autorías que incluye, con la voluntad de reflejar como de rico y variado es su legado.

2024 - 10.5565/rev/ciencies.502
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 2-6 (Editorial)  
2.
9 p, 410.9 KB Repensar les STEM a l'escola des d'una mirada d'Equitat Educativa / Clotet Palà, Núria (Escola Salvador Vinyals i Galí) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
L'equitat educativa en general, i en STEM en particular, és un dels reptes de l'educació actual al nostre territori. En aquest article presentem com l'escola Salvador Vinyals i Galí, situada en un entorn desafavorit i amb un alumnat amb perfils poc representats en les STEM, inicia un procés de reflexió i canvi respecte al treball d'aquestes disciplines a l'escola. [...]
Equity in general, and specifically in STEM, is one of the challenges in current education in our region. In this article, we present how Salvador Vinyals i Galí School, located in a disadvantaged environment with students from underrepresented STEM fields, initiates a process of reflection and change regarding tho they school work in those disciplines. [...]
La equidad educativa en general, y en STEM en particular, es uno de los retos de la educación actual en nuestro territorio. En este artículo presentamos como la escuela Salvador Vinyals i Galí, situada en un entorno desfavorecido y con un alumnado con perfiles poco representados en las STEM, inicia un proceso de reflexión y cambio respecto al trabajo de estas disciplinas en la escuela. [...]

2023 - 10.5565/rev/ciencies.489
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 46 (2023) , p. 2-10 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
3.
24 p, 1.4 MB El diseño de preguntas investigables en el ciclo superior de primaria / Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona)
El diseño de preguntas investigables es una destreza clave en la enseñanza y aprendizaje de las ciencias que debe fomentarse desde edades tempranas. Sin embargo, su desarrollo en las aulas de primaria no es común, y se plantea generalmente en el contexto de investigaciones totalmente abiertas y para alumnado de edades avanzadas. [...]
Designing research question has been identified as a main skill in teaching and learning science that should be promoted from early age. However, designing research questions is not a common activity in schools and is often considered as an advanced skill for upper-secondary/university students that must be developed in the context of open inquiries. [...]

2022 - 10.5565/rev/ensciencias.5573
Enseñanza de las ciencias, Vol. 41 Núm. 1 (2023) , p. 101-123 (Investigaciones Didácticas)  
4.
19 p, 1.5 MB Identifying Factors Influencing Attention in Adolescents with a Co-Created Questionnaire : A Citizen Science Approach with Secondary Students in Barcelona, Spain / Gignac, Florence (Barcelona Institute for Global Health (ISGlobal)) ; Solé Martín, Caterina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Socials) ; Barrera-Gómez, José (Barcelona Institute for Global Health (ISGlobal)) ; Persavento, Maria Cecilia (Barcelona Institute for Global Health (ISGlobal)) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; López-Vicente, Mónica (Erasmus University Medical Centre-Sophia Children's Hospital. Department of Child and Adolescent Psychiatry/Psychology) ; Júlvez, Jordi (Institut d'Investigació Sanitària Pere Virgili) ; Sunyer, Jordi (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Basagaña, X (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Universitat Pompeu Fabra. Department of Experimental and Health Sciences ; CIBER Epidemiología y Salud Pública
Studies on factors that can influence attention in healthy adolescents are recent and focus on recurrent topics. Students' contribution to public health research often revolves around collecting data but rarely around creating data collection instruments. [...]
2021 - 10.3390/ijerph18158221
International journal of environmental research and public health, Vol. 18 (august 2021)  
5.
7 p, 379.2 KB "El robot de les emocions", un projecte per estudiar la funció de relació a primaria / Grimalt-Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
En aquest article es presenta una proposta educativa per promoure la construcció de diverses idees sobre la funció de relació dels éssers vius a partir d'un repte inicial: dissenyar i construir un robot que pugui expressar algunes emocions. [...]
This article presents an educational proposal to promote the construction of different ideas about the relational abilities of living things from an initial challenge: designing and building a robot that can express some emotions. [...]

2018 - 10.5565/rev/ciencies.394
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 36 (2018) , p. 1-7 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
6.
7 p, 480.4 KB Involucrant a l'alumnat de primària en una pràctica científica autèntica : el taller Plantes Mutants / Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Garrido Espeja, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Babot, Zoila (Centre de Recerca en Agrigenòmica)
En els últims anys ha anat creixen el nombre d'iniciatives que estableixen col·laboracions entre alumnat i científics professionals. El present article, ofereix un exemple de taller d'aquest tipus que involucra a alumnat de 5è i 6è de primària en Pràctiques Científiques anàlogues a les dels científics del CRAG. [...]
In the last years, the number of collaborative work initiatives between children and professional researchers has been increasing. This article offers an example of a workshop that involves 9 to 12-year-old children in "real" scientific practices similar to what professional researchers do at CRAG. [...]

2018 - 10.5565/rev/ciencies.387
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 35 (2018) , p. 2-8 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
7.
6 p, 474.2 KB El uso del ciclo de modelización para trabajar el modelo ser vivo - función relación en el aula de primaria : diseño y análisis de una propuesta / Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Garrido Espeja, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; López Rebollal, Núria (CSIRE)
En este trabajo presentamos una propuesta didáctica que pretende hacer avanzar a alumnos de primaria en la construcción del modelo ser vivo, en concreto la función de relación en los animales. Esta propuesta, diseñada en base a un ciclo de modelización, se implementó con 25 alumnos de 5º de primaria. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 1115-1120  

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
19 p, 1.3 MB "I've learnt to be more confident about my Maths" : Training out-of-school volunteers to raise students' self-efficacy in STEM / Grimalt-Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Barcelona Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions 2019
STEM is for you : experiences in raising self-efficacy from the STEMA4U project, 2019, p. 51-69  
2.
108 p, 10.5 MB STEM is for you : experiences in raising self-efficacy from the STEMA4U project / Couso, Digna, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Grimalt-Álvaro, Carme, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Andreon, Consuelo ; Atzet Rovira, David ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa ; Byrne, Ellen ; Cara Rincón, Yolanda ; Castro Sancho, Victor ; Cruz Navas, Vanessa ; Ginzburg, Caterina ; Grimalt-Álvaro, Carme ; Maleczek, Magdalena ; Martín Garcia, Ana ; Mc Carthy, Vincent ; Ortega Torres, Enric ; Paloma Romeu, Laura ; Sastre Hornero, Vidal ; Serneels, An ; Tena Gallego, Èlia ; Vicente Martínez, Marta
Barcelona : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2019 (STEAM4U)  

Documents de recerca 7 registres trobats  
1.
299 p, 30.9 MB Modelitzar i indagar la contaminació atmosfèrica a l'aula de primària. Anàlisi des de la perspectiva de investigació basada en el disseny / Tena Gallego, Èlia ; Couso, Digna, dir.
La present tesi explora la planificació, disseny, implementació, avaluació i redisseny/refinament iteratiu, dins del paradigma d'investigació basada en el disseny (IBD) d'una seqüència didàctica (SEA/DI) contextualitza en el problema de la contaminació atmosfèrica, amb l'objectiu de demostrar qualitat en estar fonamentada en recerca, ser subjecte de recerca i aportar a la recerca. [...]
La tesis doctoral explora la planificación, diseño, implementación, evaluación y rediseño/refinamiento iterativo dentro del paradigma de investigación basada en el diseño (IBD), de una secuencia de enseñamiento y aprendizaje (SEA/DI) contextualizada en el problema de la contaminación atmosférica, con el objetivo de demostrar calidad en estar fundamentada en investigación, ser sujeto de investigación y aportar a la investigación. [...]
The present doctoral thesis explores the process of iteratively planning, design, implementation, evaluation, and redesign/refinement within the design based research paradigm (DBR) of a teaching and learning sequence (TLS) contextualized in the phenomena air pollution that demonstrates quality by being both research and evidence-based, and by to contributing to actual research. [...]

2022  
2.
56 p, 3.7 MB Informe de evaluación del pilotaje 'La DefeNsA de las plantas' / Navarro Palà, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
2020  
3.
40 p, 1.4 MB Informe de evaluación del Taller 'Plantas mutantes' del CRAG. (Curso 2019/20) / Navarro Palà, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Barcelona, 2020  
4.
48 p, 1.5 MB Informe de evaluación del impacto del taller 'Plantas mutantes' del CRAG en el alumnado participante / Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Grimalt-Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
2019  
5.
60 p, 2.4 MB Informe de evaluación del impacto de iniciativas de investigación científica para alumnado de Educación Primaria con perspectiva RRI / Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Este informe de evaluación presenta los principales resultados de la evaluación llevada a cabo para la iniciativa ParticipAire. En el se presentan resultadors relativos a la satisfacción, posicionamiento STEM y perpectiva RRI del alumnado así como el impacto de la iniciativa en los docentes e investigadores participantes.
Universitat Autònoma de Barcelona , 2019  
6.
47 p, 3.2 MB Compendio de herramientas para evaluar el impacto de iniciativas de investigación científica para alumnado de Educación Primaria con perspectiva RRI / Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Esta Guía pretende ser un documento de consulta para aquellas personas que quieran plantear un plan de evaluación de una iniciativa de investigación científica para alumnado de Educación Primaria con perspectiva RRI. [...]
2019  
7.
89 p, 3.5 MB Estudi de l'evolució de les creences de l'alumnat en l'últim curs del grau de primària en el disseny d'Unitats Didàctiques que promoguin l'Activitat Científica Escolar / Tena Gallego, Èlia ; Couso, Digna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball de final de màster té com a objectiu caracteritzar l'evolució de les creences dels alumnes de quart curs del grau de Educació Primària que participen en l'assignatura optativa de Seqüenciació i avaluació de l'aprenentatge cientificomatemàtic. [...]
2017  

Materials didàctics 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
26 p, 1.1 MB Com podem saber si l'aire de l'institut està contaminat? / Solé Martín, Caterina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
Material didàctic per treballar la contaminació de l'aire a 1r o 2n d'ESO basat. El material i la guia docent s'han desenvolupat en el marc del projecte Volem ser científiques i enginyeres! Projectes STEM amb perspectiva de gènere (FCT-20-15569).
2022 (Col·lecció de recursos docents del CRECIM)
2 documents
2.
50 p, 2.3 MB Com podem saber si l'aire de l'escola està contaminat? / Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Solé Martín, Caterina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
Quarta versió del material per treballar la contaminació de l'aire al cicle superior de primària a través d'un projecte d'investigació.
El material i la guia docent s'han desenvolupat en el marc del projecte Volem ser científiques i enginyeres! Projectes STEM amb perspectiva de gènere (FCT-20-15569).

2022
2 documents
3.
35 p, 1.4 MB El robot de les emocions / Grimalt-Álvaro, Carme, (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències
2017
2 documents
4.
39 p, 1.3 MB Plantes mutants / Garrido Espeja, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Babot, Zoila (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Grimalt-Álvaro, Carme, (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Martí, Margalida (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
2017
2 documents
5.
55 p, 2.1 MB Com podríem dissenyar un detector del dolor per a pacients que no poden comunicar-se? / Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Grimalt-Álvaro, Carme, (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
2018
2 documents
6.
48 p, 2.5 MB Com podem disminuir la contaminació de la nostra escola? / Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Solé Martín, Caterina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Grimalt-Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
2018
2 documents
7.
19 p, 1.3 MB Com és l'aire de la nostra escola? / Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Solé Martín, Caterina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Segona versió del material per a treballar la contaminació de l'aire a cicle superior de primària a través d'un projecte d'investigació.
2019
5 documents
8.
28 p, 954.0 KB Investigar sobre la contaminació a l'aula de Secundària / Solé Martín, Caterina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Primera versió del material per a treballar la contaminació de l'aire a Secundària. El material de l'alumnat i la guia docent s'ha desenvolupat en el marc del Projecte ATENC!Ó.
Bellaterra, 2019 (Recursos docents)
4 documents
9.
32 p, 4.2 MB Investigant sobre la contaminació a l'aula de primària / Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Solé Martín, Caterina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Grimalt-Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Primera versió del material per a treballar la contaminació de l'aire a cicle superior de primària a través d'un projecte d'investigació.
El material per a l'alumnat i la guia docent associades s'han desenvolupat en el marc del projecte ParticipAIRE (FECYT-17-11955).

Bellaterra, 2019
3 documents
10.
22 p, 2.1 MB "Mutants plants" workshop protocol : didactic guide for researchers and instructors to conduct a science workshop with groups of school students aged 10 to 14 / Babot, Zoila (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Martí, Margalida (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Garrido Espeja, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Centre de Recerca en Agrigenòmica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
The "Mutant Plants" workshop pursues the dual aim of promoting scientific vocations and publicizing the importance of Plant Science to meet current and future societal challenges. This workshop was designed jointly by the Centre for Research in Agricultural Genomics (CRAG) and the Research Centre for Scientific and Mathematical Education (CRECIM) from the Autonomous University of Barcelona (UAB), thanks to the financial support of the Spanish Foundation for Science and Technology (FCT-16-10825) and the Severo Ochoa program of Excellence Centres (SEV-2015-0533), both from the Spanish Ministry of Economy, Industry and Competitiveness.
2017  

Materials didàctics : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.