visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Llibres i col·leccions > Llibres > De l'aula d'acollida a l'aula ordinària. Orientacions per a la transició |
Publicació: | Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2010 |
Descripció: | 82 pag. |
Resum: | Aquest informe fa una anàlisi del mecanisme d'acollida que en els darrers anys s'ha configurat com el principal dispositiu d'atenció a l'alumnat d'origen estranger als centres de secundària: les aules d'acollida. A partir de la detecció dels seus punts forts i punts febles s'intenten posar en relleu -en forma d'orientacions- aquelles pràctiques i dinàmiques que poden facilitar una millor escolarització de l'alumnat estranger als centres de secundària, posant especial atenció als processos de transició de l'aula d'acollida a l'aula ordinària. Conscients de la complexitat del tema, els autors destaquen aquells punts o factors que creuen que poden ajudar els centres educatius a reformular o afiançar la seva tasca vers l'alumnat estranger present a les seves aules. Ofereixen unes reflexions realistes que busquen l'equilibri entre el que seria desitjable i el que els centres educatius poden assolir i assumir. |
Drets: | Tots els drets reservats. |
Llengua: | Català |
Col·lecció: | Informes breus. Educació ; 28 |
Document: | Llibre |
Matèria: | Educació ; Centres educatius ; Catalunya ; Integració escolar ; Immigrants ; Educación ; Centros educativos ; Cataluña ; Integración escolar ; Inmigrantes |
ISBN: | 9788469333327 |
86 p, 414.7 KB |