Google Scholar: cites
Algunes consideracions sobre l'estat actual de l'ensenyament de la història, la geografia i la resta de les ciències socials
Santisteban, Antoni

Data: 1999
Resum: Què ha significat de millora el debat sobre la Reforma Educativa per a l'ensenyament de les ciències socials? Quins són els aspectes fonamentals que preocupen a qui s'interessa pels estudis socials? Les respostes a totes aquestes preguntes assenyalen les problemàtiques essencials sobre l'ensenyament i l'aprenentatge de les ciències socials. Analitzen els tres aspectes que els semblen més importants a l'actualitat: Les finalitats: per a què aprendre ciències socials al segle XXI?; La selecció i l'organització dels continguts: què hem d'ensenyar?; La comunicació a l'aula: negociar, compartir, formar i formar-se, intercanviar.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Didàctica de les ciències socials ; Reforma educativa
Publicat a: Comunicació educativa, Núm. 12 (1999) , p. 22-27, ISSN 1575-9911

Adreça alternativa: https://revistes.urv.cat/index.php/comeduc/article/view/479
DOI: 10.17345/comeduc199922-27


6 p, 1.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials)
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2018-11-15, darrera modificació el 2021-08-08



   Favorit i Compartir