Google Scholar: citas
Algunes consideracions sobre l'estat actual de l'ensenyament de la història, la geografia i la resta de les ciències socials
Santisteban, Antoni

Fecha: 1999
Resumen: Què ha significat de millora el debat sobre la Reforma Educativa per a l'ensenyament de les ciències socials? Quins són els aspectes fonamentals que preocupen a qui s'interessa pels estudis socials? Les respostes a totes aquestes preguntes assenyalen les problemàtiques essencials sobre l'ensenyament i l'aprenentatge de les ciències socials. Analitzen els tres aspectes que els semblen més importants a l'actualitat: Les finalitats: per a què aprendre ciències socials al segle XXI?; La selecció i l'organització dels continguts: què hem d'ensenyar?; La comunicació a l'aula: negociar, compartir, formar i formar-se, intercanviar.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Didàctica de les ciències socials ; Reforma educativa
Publicado en: Comunicació educativa, Núm. 12 (1999) , p. 22-27, ISSN 1575-9911

Adreça alternativa: https://revistes.urv.cat/index.php/comeduc/article/view/479
DOI: 10.17345/comeduc199922-27


6 p, 1.0 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > GREDICS (Grupo de Investigación en Didáctica de las Ciencias Sociales)
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2018-11-15, última modificación el 2021-08-08



   Favorit i Compartir