Fecha: |
1999 |
Resumen: |
Què ha significat de millora el debat sobre la Reforma Educativa per a l'ensenyament de les ciències socials? Quins són els aspectes fonamentals que preocupen a qui s'interessa pels estudis socials? Les respostes a totes aquestes preguntes assenyalen les problemàtiques essencials sobre l'ensenyament i l'aprenentatge de les ciències socials. Analitzen els tres aspectes que els semblen més importants a l'actualitat: Les finalitats: per a què aprendre ciències socials al segle XXI?; La selecció i l'organització dels continguts: què hem d'ensenyar?; La comunicació a l'aula: negociar, compartir, formar i formar-se, intercanviar. |
Derechos: |
Tots els drets reservats. |
Lengua: |
Català |
Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: |
Didàctica de les ciències socials ;
Reforma educativa |
Publicado en: |
Comunicació educativa, Núm. 12 (1999) , p. 22-27, ISSN 1575-9911 |