Reflexiones en torno a un modelo de ciencia escolar
Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Izquierdo i Aymerich, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Data: 1997
Resum: Desde el ámbito de la didáctica de las ciencias se analizan las finalidades de la enseñanza de las ciencias, los modelos de ciencia existentes, la relación entre el conocimiento cotidiano y el científico, así como el problema de qué ciencia conviene enseñar en la educación obligatoria, considerando si el referente debe ser la ciencia mecanicista o la ciencia compleja.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Investigación en la escuela, Núm. 32 (1997) , p. 51-62, ISSN 0213-7771

Adreça alternativa: https://revistascientificas.us.es/index.php/IE/article/view/7968


10 p, 3.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2019-02-13, darrera modificació el 2022-01-17



   Favorit i Compartir