Reflexiones en torno a un modelo de ciencia escolar
Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Izquierdo i Aymerich, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Data: |
1997 |
Resum: |
Desde el ámbito de la didáctica de las ciencias se analizan las finalidades de la enseñanza de las ciencias, los modelos de ciencia existentes, la relación entre el conocimiento cotidiano y el científico, así como el problema de qué ciencia conviene enseñar en la educación obligatoria, considerando si el referente debe ser la ciencia mecanicista o la ciencia compleja. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Investigación en la escuela, Núm. 32 (1997) , p. 51-62, ISSN 0213-7771 |
Adreça alternativa: https://revistascientificas.us.es/index.php/IE/article/view/7968
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2019-02-13, darrera modificació el 2022-01-17