Programació VideoJoc sobre l'Origen de l'Agricultura a la Prehistòria
Domínguez Cachinero, Alexis
Benítez Fernández, Yolanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Development of a video game based on the origin of agriculture in prehistory
Títol variant: Programación de un videojuego sobre el origen de la agricultura en la prehistoria
Data: 2019-02-12
Resum: El projecte proposat consta d'una aplicació que permeti, mitjançant la interacció amb l'usuari, simular els inicis i posterior evolució de l'agricultura a la prehistòria. Ho farem mitjançant una població d'individus que es desplaça per un mapa representatiu de la zona que connecta Orient amb Europa i evoluciona segons unes condicions, favorables o no, que l'usuari pot modificar al seu gust per estudiar i aprendre dels diferents casos proposats. Aquesta aplicació es programa seguint els estudis arqueològics que demostren com la població es multiplica i avança cap a zones favorables al cultiu, fent que les decisions que pren la població del nostre programa, simuli de la forma més precisa possible el comportament i evolució humana en aquest àmbit.
Resum: The project proposed features an application that allow, through of the interaction with the user, simulate the starts and evolution of the agriculture at the prehistory. We will do it by means of a population of individuals that displaces for a map representing the zone that connects Orient with Europe and evolves as some conditions, favourable or not, that the user can modify by his decision to study and learn of the different cases proposed. The application is programmed following the archaeologists studies that show how the population multiplies and advances to favourable zones to the crop, doing that the decisions taked by the population of our program, simulate of the most precise shape possible the behaviour and human evolution in this field.
Resum: El proyecto propuesto consta de una aplicación que permita, mediante la interacción con el usuario, simular los inicios y posterior evolución de la agricultura en la prehistoria. Lo haremos mediante una población de individuos que se desplaza por un mapa representativo de la zona que conecta Oriente con Europa y evoluciona según unas condiciones, favorables o no, que el usuario puede modificar a su gusto para estudiar y aprender los diferentes casos propuestos. Esta aplicación se programa siguiendo los estudios arqueológicos que demuestran como la población se multiplica y avanza hacia zonas favorables al cultivo, haciendo que las decisiones que toma la población de nuestro programa, simule de la forma más precisa posible el comportamiento y evolución humana en este ámbito.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Àrea temàtica: Menció Enginyeria del Software
Matèria: Videojoc ; Programació ; Agricultura ; Prehistoria ; Enginyeria ; Simulador ; Educació ; Educatiu ; Historia ; Evolució ; Videojuego ; Programación ; Ingeniería ; Educación ; Educativo ; Evolución ; Videogame ; Programming ; Agriculture ; Prehistory ; Engineering ; Simulator ; Education ; Educational ; History ; Evolution



9 p, 951.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2019-03-13, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir